Biografia

Sóc Pep Castellano, vaig nàixer a Sant Pau d'Albocàsser (L’Alt Maestrat) l’any 1960. 
Vaig estudiar magisteri i pedagogia. 
He assajat algunes professions: llaurador, paleta, cambrer, pallasso... Però, m'he guanyat la vida treballant de mestre i, des dels anys vuitanta, treballe a l'Institut Valencià de la Joventut de la Generalitat Valenciana. 

També he estat vinculat a algunes associacions: 

Curumbela (animació infantil), 
El Millars (agrupació folklòrica), 
Aladre (animació socio-cultural). 
Sempre m'ha agradat escriure i inventar-me històries. L'any 1978 vaig veure imprés el meu primer conte a la revista d'estudiants de Magisteri de Castelló. El 1991 vaig publicar, conjuntament amb altres autors, L'art d'associar-se. Una guia per a la gestió d'associacions juvenils. L'any 1994 vaig escriure, amb Canto Nieto, una obra de teatre (inèdita) que encara no té nom però va ser representada parcialment en 1995. 
Des de l'any 1995 explique contes amb Canto Nieto i dedique moltes hores a escriure. 
L'any 2000 Edicions del Bullent em publica la primera novel·la: L'herència dels càtars.En les hores lliures encara explique contes i participe, de tant en tant, com a col·laborador en programes de ràdio (Ràdio-Castelló Cadena SER i Ràdio Vila-real). També col·labore, esporàdicament, a la premsa escrita: Levante de Castelló i en la revista especialitzada en literatura infantil i juvenil: CLIJ. La música sempre m'ha agradat molt. Estic aprenent a tocar el clarinet i els membres de la Unió Musical del Grau em deixen tocar amb ells, per a mi és un plaer i un honor.
Sóc membre de l'AELC i soci fundador de l'associació "El pont. Cooperativa de lletres"